10 תשובות
שמרים הם חד תאיים לכן כן
אנונימית
כן
שואל השאלה:
זה לא העיניין, מישהי אמרה לי שאצות ושמרים זה חיי ושטבעונים "אמיתיים" לא אוכלים אותם אז רציתי להיות בטוחה
זה לא העיניין, מישהי אמרה לי שאצות ושמרים זה חיי ושטבעונים "אמיתיים" לא אוכלים אותם אז רציתי להיות בטוחה
מי אמרה את זה?? אז מה היא אוכלת? גם צמחים חיים.. אבל אורגניזמים חד תאיים ללא תחושה הם טבעונים לחלוטין.
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא טבעונית בכלל, סתם רצתה להתווכח איתי
היא לא טבעונית בכלל, סתם רצתה להתווכח איתי
אז אין לטענות שלה שום ביסוס, אין לך טעם בכלל להתווכח איתה
זה חד תא ולכן לא חי
אבל זה כמו שיש טבעונים שאוכלים דבש ויש כאלו שלא
אני חושבת שהרוב הגדול כן אוכל שמרים ואצות אבל זה לא שיש איזו מלחמה בין אלו שאוכלים ואלו שלא על מי יותר טבעוני
אבל זה כמו שיש טבעונים שאוכלים דבש ויש כאלו שלא
אני חושבת שהרוב הגדול כן אוכל שמרים ואצות אבל זה לא שיש איזו מלחמה בין אלו שאוכלים ואלו שלא על מי יותר טבעוני
זה שצמחים נחשבים אורגניזם לא אומר שלאכול או לקטוף אותם פוגע בהם כמו בחיה
כן
שמרים זה לא חי
אצות זה עלה
שמרים זה לא חי
אצות זה עלה
כן למה לא._.
כאילו שמרים לא כי אני לא אוכלת גלוטן אז אין לי מאיפה לקבל אותם,אבל אין לי בעיה עם שמרים
כאילו שמרים לא כי אני לא אוכלת גלוטן אז אין לי מאיפה לקבל אותם,אבל אין לי בעיה עם שמרים
באותו הנושא: