10 תשובות
בחיים לא היה, ולא יהיה.
האמת שכן חחח
חח כן.. תקופה טובה
ניראלי אני עכשיו בתקופת הילדת סנטר :(
הייתי פעם דיכאונית אבל לא ברמה של ילדת סנטר
חחח לא
סוג של חחח
אנונימית
אני די בערך בשלב הזה כרגע, רק פחות קרינג'ית(אני מקווה)
זה במילא מתבטא יותר במוזיקה ולא בהתנהגות או מראה
אני חושבת שהייתה לי שנה שעברה אבל ממש בקטנה לא ממש