6 תשובות
לדעתי הוא מת .
ועדיף שכך האמת
כי הוא בן אדם מאוד קשה ומפחיד יחחח
אף אחד לא יודע אבל הקים הזה שיורה חופשי והוא דיקטטור גדול ומסוכן העולם היה מקוםמטוב בהרבה בלי הגופה המצחינה שלו
הוא לא מת הייתה כתבה בחדשות שאתמול או היום ראו אותו בחוץ ותיעדו אותו אחרי 20 ימים שלא ידעו מה מצבו
נ.ב עם הוא חיי ורואה את זה אני ז"ל
פנטום אין לי ספק שקים גונג און משוטט בשאלות בסטיפס בזמנו החופשי...