7 תשובות
אני לא מקללת
אני מתעלמת ממנו וממי שחושב כמוהו
הם לא שווים כלום לדעתי.
אני מתעלמת ממנו וממי שחושב כמוהו
הם לא שווים כלום לדעתי.
מחזק. סתם אנשים מוכיחים את מה שהוא אומר אגב דיברתי איתו פעם ואני חייב להגיד שברמה האישית הוא אחלה בן אדם אבל ברמה הכללית יש לו מחשבה מעוותת...
אני שונאת אותו אבל באמת אני כבר לא מקללת אותו, הוא באמת לא מעניין אותי כי הבנתי שהוא מסכן וכל מה שהוא רוצה זה צומי.
אני פשוט מתעלם ,כל אחד מקבל את מה שמגיע לו ואני מאמין שהוא עוד יקבל את מה שמגיע לו בלי קשר אליי אז אני לא רואה שום צורך לקלל
הבן אדם הזה הוא האדם הכי חשוך באינטרנט,
מדינת ישראל היא מדינה עם חוק לחופש הביטוי,
עם זאת יש עוד כמה חוקים האוסרים את הפעילות המגונה וחסרת הפרופורציות של אמיר,
במדינת ישראל אדם כמו אמיר חצרוני לא צריך לקבל ביטוי,
לדוגמא;
כשאמיר חצרוני אומר שנטע ברזילי תמות מקורונה בגלל שהיא שמנה ושהיא צריכה דיאטה, גורם לילדים שמקשיבים לאמיר לפגוע בילדים עם משקל עודף שהם מכירים.
כשאמיר מעלה פוסט לאינסטגרם שהוא צוחק בבית עלמין צבאי זה גורר אחריו כמות בלתי נתפסת של ילדים ששמים פס על צה"ל וכך משתמטים או גרוע יותר לא מכבדים את המשפחות השכולות.
הרבה אנשים לא מצליחים להתמודד עם הרוע ושנאת החינם ש"משפריץ" חצרוני לכל עבר אבל,
האם חצרוני מגנה קללות?
האם חצרוני אומר את דיעותיו בצורה יפה ומכבדת?
לא!
לכן לדעתי אי אפשר לבקר אנשים שמקללים ומחזירים לחצרוני אלימות בדיוק כמו שהוא עושה.
מדינת ישראל היא מדינה עם חוק לחופש הביטוי,
עם זאת יש עוד כמה חוקים האוסרים את הפעילות המגונה וחסרת הפרופורציות של אמיר,
במדינת ישראל אדם כמו אמיר חצרוני לא צריך לקבל ביטוי,
לדוגמא;
כשאמיר חצרוני אומר שנטע ברזילי תמות מקורונה בגלל שהיא שמנה ושהיא צריכה דיאטה, גורם לילדים שמקשיבים לאמיר לפגוע בילדים עם משקל עודף שהם מכירים.
כשאמיר מעלה פוסט לאינסטגרם שהוא צוחק בבית עלמין צבאי זה גורר אחריו כמות בלתי נתפסת של ילדים ששמים פס על צה"ל וכך משתמטים או גרוע יותר לא מכבדים את המשפחות השכולות.
הרבה אנשים לא מצליחים להתמודד עם הרוע ושנאת החינם ש"משפריץ" חצרוני לכל עבר אבל,
האם חצרוני מגנה קללות?
האם חצרוני אומר את דיעותיו בצורה יפה ומכבדת?
לא!
לכן לדעתי אי אפשר לבקר אנשים שמקללים ומחזירים לחצרוני אלימות בדיוק כמו שהוא עושה.
אבל אבל אבל אני לא מקללת אותו ואני לא נכנסת ללייבים שלו אני פשוט שונאת אותו בלב):
הוא קורט לחיילים שלנו רוצחים ולמחבלים מסכנים. החיילים שומרים עלינו! המחבלים הורגים אותנו! זה ממש לא לגיטימי לדבר ככה
באותו הנושא: