5 תשובות
כן ממש מקווה שלא נחזור בסוף בעזרת השם
אני בכלל לא רוצה לחזור תאמת, אני ממש נהנת בבית
לא מתגעגעת לאף אחד, ולא רוצה לחזור לבית הספר. טוב לי בבית מאוד.
לגמרי אוף