4 תשובות
נקודות שחורות כאלה על האף אם תשימי אור ותתקרבי למראה את תראי (אם יש לך)
קל להבחין בראשים שחורים על העור, הם בעלי צבע כהה ובולטים על פני העור.
שלא כמו פצעונים אחרים הם אינם מודלקים, לכן זה לא כואב כשנוגעים בהם.
למרות היותם סוג של אקנה מתון, ראשים שחורים יכולים לעיתים לגרום לסובלים מהם מתח נפשי משמעותי יותר מאשר פצעונים אחרים בשל הצבע הברור שלהם וחוסר הנכונות שלהם להיעלם מהפנים שלנו.
זאת ועוד, נוסף על המראה הלא נעים שלהם, ראשים שחורים יכולים להופיע על הגב, החזה, הצוואר, הידיים והכתפיים, ולא רק על הפנים.
מה גורם לראשים שחורים?
הנקודות השחורות האלו נוצרות כאשר זקיקי השיער חסומים. זקיק מכיל שערה ובלוטת חלב, המייצרת סבום על מנת לסיע לשמור על העור רך. תאי עור מתים וסבום מצטברים ויוצרים 'פקק' אשר משחיר בבואו במגע עם האוויר שמחמצן אותו. ראשים שחורים נוצרים באופן שונה מפגמים אחרים, הם אינם נובעים מפעילות חיידקית, אלא כתוצאה מהצטברות סבום. לכן, לגוף שלנו ממש לא אכפת מהראשים השחורים על העור שלנו מאחר שהם לא מאיימים עלינו בכל דרך שהיא.
למרות זאת, אפשר בהחלט לטפל בראשים שחורים, יידרש לכך זמן ארוך יותר מטיפול בפגמים אחרים. הסבלנות חשובה ביותר בטיפול בראשים שחורים!
מהאיטרנט,יתן לך את ההסבר הכי טוב חח
שלא כמו פצעונים אחרים הם אינם מודלקים, לכן זה לא כואב כשנוגעים בהם.
למרות היותם סוג של אקנה מתון, ראשים שחורים יכולים לעיתים לגרום לסובלים מהם מתח נפשי משמעותי יותר מאשר פצעונים אחרים בשל הצבע הברור שלהם וחוסר הנכונות שלהם להיעלם מהפנים שלנו.
זאת ועוד, נוסף על המראה הלא נעים שלהם, ראשים שחורים יכולים להופיע על הגב, החזה, הצוואר, הידיים והכתפיים, ולא רק על הפנים.
מה גורם לראשים שחורים?
הנקודות השחורות האלו נוצרות כאשר זקיקי השיער חסומים. זקיק מכיל שערה ובלוטת חלב, המייצרת סבום על מנת לסיע לשמור על העור רך. תאי עור מתים וסבום מצטברים ויוצרים 'פקק' אשר משחיר בבואו במגע עם האוויר שמחמצן אותו. ראשים שחורים נוצרים באופן שונה מפגמים אחרים, הם אינם נובעים מפעילות חיידקית, אלא כתוצאה מהצטברות סבום. לכן, לגוף שלנו ממש לא אכפת מהראשים השחורים על העור שלנו מאחר שהם לא מאיימים עלינו בכל דרך שהיא.
למרות זאת, אפשר בהחלט לטפל בראשים שחורים, יידרש לכך זמן ארוך יותר מטיפול בפגמים אחרים. הסבלנות חשובה ביותר בטיפול בראשים שחורים!
מהאיטרנט,יתן לך את ההסבר הכי טוב חח
שואל השאלה:
רגע ,אם אין לי כאלה זה טוב?
רגע ,אם אין לי כאלה זה טוב?
אנונימית
כן זה טוב שאין לך
באותו הנושא: