2 תשובות
תלוי איך זה יהיה שם (אני מתחיל בשלישי)
כנראה אלך רק למה שאני ממש צריכה, כמו תנך ועברית. אם ילמדו גם דברים שאני טובה בהם כמו מתמטיקה אני אעדיף לעשות בבית.
באותו הנושא: