5 תשובות
ממש ממש לא מוגזם
ממש לא מוגזם
לא מוגזם בכלל לפחות לדעתי , לחברה הכי טובה שלי (כבר 8 וחצי שנים) השקעתי 400 שקל ליומולדת (ולא ,אני לא טחונה או משהו) כי אני באמת רציתי להשקיע בה...
לא מוגזם! אם יש לך ואת מרגישה שאת אוהבת אותה ובכלל להשקיע בשבילה לכי על זה!
לא מוגזם.
ErO