בבוקר - 11:15 בערך יוגורט 200 גרם 3% עם תפוח בינוני חצי בננה כמה ענבים וקצת גרנולה עם קינמון וקצת חמאת בוטנים מעל ו2-3 אגוזי מלך קטנים וטיפה חמוציות לא מסוכרות.
צהריים - 14:15 בערך עוף ברוטב קרם קוקוס עם ירקות וכמה דברים ( אימא שלי הכינה ) עם איזה בערך 3-2 כפות פסטה של הצדפים הקטנה + שעועית ירוקה כמות נדיבה עם שמן זית מלח פלפל ( לא הרבה שמן זית כלכך) קינוח - ארטיק גרניטה של פלדמן קוקוס (74-76 קלוריות )
נשנוש 16:15 בערך - פרוסת לחם כוסמין בריא חום כטוסט עם כף חמאת בוטנים .
ערב 20:15 בערך- שייק מחצי בננה חופן תרד וחצי אגס + כף וקצת טחינה גולמית מלאה + מים וקצת חלב שקדים + קרח ( אחרי אימון של קלואי טינג .)
וזהו :) אני שוקלת ערך 55 והייתי רוצה לרדת קצת או לפחות להישאר במשקל שלי ואני 1.62