התחברות הרשמה

זה בסדר? או הרבה פחמימות מידי?

בבוקר - 11:15 בערך
יוגורט 200 גרם 3% עם תפוח בינוני חצי בננה כמה ענבים וקצת גרנולה עם קינמון וקצת חמאת בוטנים מעל ו2-3 אגוזי מלך קטנים וטיפה חמוציות לא מסוכרות.

צהריים - 14:15 בערך
עוף ברוטב קרם קוקוס עם ירקות וכמה דברים ( אימא שלי הכינה )
עם איזה בערך 3-2 כפות פסטה של הצדפים הקטנה + שעועית ירוקה כמות נדיבה עם שמן זית מלח פלפל ( לא הרבה שמן זית כלכך)
קינוח - ארטיק גרניטה של פלדמן קוקוס (74-76 קלוריות )

נשנוש 16:15 בערך - פרוסת לחם כוסמין בריא חום כטוסט עם כף חמאת בוטנים .

ערב 20:15 בערך- שייק מחצי בננה חופן תרד וחצי אגס + כף וקצת טחינה גולמית מלאה + מים וקצת חלב שקדים + קרח ( אחרי אימון של קלואי טינג .)

וזהו :)
אני שוקלת ערך 55 והייתי רוצה לרדת קצת או לפחות להישאר במשקל שלי ואני 1.62
3 במאי 2020, 16:03
פחמימותאוכלחלבונים    
תשובה אחת
שואל השאלה:
משהי אמרה לי שזה הרבה מידי לחם/פחמימות
אנונימית
באותו הנושא:
הרמת משקולות 80 קג זה הרבה מידי או בסדר?
זה בסדר או הרבה מידי? *אוכל*
לרדת 4 קילו ב3 שבועות זה הרבה מידי או קצת מידי או בסדר?
אם אני מעלה תמונה כל שבוע זה בסדר או שזה הרבה מידי?
900 קלוריות ביום זה בסדר? הרבה מידי?
תפריט למחר- זה בסדר? הרבה מידי?
סבבה מה שאכלתי היום או יותר מידי פחמימות?וכמה קלוריות זה?
אני אוכל הרבה הרבה פחמימות איך אפשר להימנע מי גזים מעצבנים האלה :(
אם אכלתי היום רוגעלך ומעדן פרו זירו, והיום אני פשוט לא אוכל עוד פחמימות, זה בסדר?
זה בסדר שאני אוכלת פחמימות 4 ימים בשבוע? או שזה יותר מידי? זה משמין פשוט
אם אני אוכלת 2 פרוסות לחם קל זה נחשב פחמימה אז אסור לי לאכול למשל אורז/ספגטי נכון? כי זה יותר מידי פחמימות.