2 תשובות
כנל אבל בלי הלפחד להעלות תמונות
אני ממש מזדהה איתך.
שנים אני מנסה לבנות את הביטחון שלי, אבל זה לא עובד.
עכשיו אני בסוג של תהליך עם עצמי, החלטתי לנצל את הזמן הזה בלעשות סוג של גלואו אפ עד שנחזור ללימודים.
אני לא הולכת להיות עכשיו בן אדם אחר, פשוט אשנה את כל הדברים שאני לא אוהבת בי, ממש ממליצה לך לנסות, שתהיי שלמה עם עצמך אז את תאהבי את עצמך, זה הכל בא ביחד.
ממש בהצלחה!
שנים אני מנסה לבנות את הביטחון שלי, אבל זה לא עובד.
עכשיו אני בסוג של תהליך עם עצמי, החלטתי לנצל את הזמן הזה בלעשות סוג של גלואו אפ עד שנחזור ללימודים.
אני לא הולכת להיות עכשיו בן אדם אחר, פשוט אשנה את כל הדברים שאני לא אוהבת בי, ממש ממליצה לך לנסות, שתהיי שלמה עם עצמך אז את תאהבי את עצמך, זה הכל בא ביחד.
ממש בהצלחה!
באותו הנושא: