6 תשובות
בטח שמותר לך לבכות , מכל דבר את יכולה לבכות , תשחררי ותבכי אם את רוצה אני פה בשבילך❤
כן זה ממש נוראי , אם את רוצה לפרוק אני פה ;)
ברור הוא סתם חתיכת מפגר ותרחמי על מי שהוא נמצא איתה.
ברור שכן
אם את רוצה לדבר על זה אני פה
אם את רוצה לדבר על זה אני פה
ברור זה נוראי
כן איזה זבל
זה קצת סופי יפתח ונטלי חחח
זה קצת סופי יפתח ונטלי חחח
באותו הנושא: