26 תשובות
זה אחלה גובה לבנות ואם את רוצה ממש לגבוה תבדקי אצל רופא כנראה הורמנים
שואל השאלה:
לא כלכך שאלתי את דעתך
ולא אכפת לי ^
אנונימית
הכי טוב נמוכות!
^^ גם לי לא אכפת ואני יכול לכתוב מה שאני רוצה
שואל השאלה:
תכתוב את מה שאת רוצה בפתקים באייפון
לא כאן
אנונימית
חחח הצחקת אותי מי את בכלל שתגידי לי איפה לרשום לא טוב לך תתעלמי
מה יש לך מה אתה רציני מה אתה רב עם בחורה ועוד על איזה שטויות השאלה לא שואלת מה הטעם שלך מה יש לך
מה זה קשור מותר לי להביע את דעתי גם עם לא שואליפ
תביע את הדעה שלך במקום אחר גבר לא נראה לי שזה משנה פה. היא שאלה משהו ותראה מה כתבת
^מאוחר מידי כבר עשיתי את זה אחי לא טוב לך יום טוב לך
וואלה לא טוב לי שאתה רב איתה על נושא שאני מאמין שהוא רגיש אצלה
מי רב כולה אמרתי שאני מעדיף גבוהות שתעשה עם זה מה שהיא רוצה אתה זה שממשיך להטיף לי
למי אכפת מה אתה מעדיף אני לא מבין תראה מה היא שאלה
^שמע נראה לי אתה בכוח מנסה להמשיך את השיחה רשמתי כבר זהו נגמר עם לא טוב לך לראות אתה מוזמן לצאת
אני חייב לשאול אותך משהו ששואלים אותך אם חם היום אתה אומר שאתה אוהב שלג?
ושוב בפעם השלישית אני מסביר לך לא אכפת לי מה שואלים אני עונה לפי איך שאני רוצה
איזה גבר אתה אבל
^תודה
ראיתי אפליקציה שעוזרת לך לגבוה 3 סנטימטר עם כל מיני תרגילים אבל אני יודעת אם זה עובד, ונראלי שיש כדורים שעוזרים לך לגבוה
^תודה רבה באמת
את אומרת שאת בת 17??
וואו, אני בן 13 ואני 1.63...
אבל אם זה ממש מפריעה לך אז תלכי לרופא גדילה
קודם כל זה לא בעיה להיות נמוכה אני ממש אוהב את זה וכן את עוד יכולה לגבוה עוד לא עברת את הגיל שזה פוסק.
שואל השאלה:
קודם כל תודה לכל אלו שעוזרים❤
ולthe one bites ולכל תומכיו, אני מבינה שיש להם בעיה בלהבין הבנת הנקרא, אני ממש לא שאלתי את דעתו והקטע באתר זה לענות על מה שמבקשים
והוא יודע שהוא יצא לא בסדר מהרגע שהתחיל למלא כל את השאלה בשטויות שהוא כותב - הרי למה שהוא ימחק תתמונת פרופיל של עצמו וישים סתם תמונה? כי הוא הבין שיצא מטומטם ולא רוצה לבייש את עצמו
אני באמת לא מבינה מה כלכך קשה פשוט לסת*ם תפה שלכם במיוחד לה her on שחי בסרט שהוא איזה מישהו
אנונימית
^ אני החלפתי תמונה בלי שום קשר אליך וחוץ מזה אני יכול לרשום מה שאני רוצה ומעניין לי ת.... שלא ביקשת דעה באלי לרשום דעה ולפחות זה היה קשור לנושא אז שבי בשקט כולם ענו לך פה קחי כדורים ותגבהי לך
להשתיק אותך פחח? עם כבר את השתקת אותי את צריכה טיפול דחוף וגם לי לא אכפת מה את אומרת אני יכול לרשום מה שאני רוצה לא טוב לך יום טוב לך מכירה תמשפט?