5 תשובות
כדי לא ליצור ספאם בתגובות
כדי שלא יהיה ספאם
כי כרגע אין ספאם בתגובות? באמת
וואו ככ, צריך לכתוב מגילה בתגובות בודדות וזה בלתי נסבל אבל בכל מקרה כבר אין לי אותה, לא הבנתי מה קשור ספאם? כאילו גם עכשיו עושים..
^ בדיוק גם עכשיו יש ספאם אז זה אם כבר יעשה פחות ספאם כי במקום שמישהו יכתוב 30 תגובות הוא יוכל לכתוב את הכל בתגובה אחת ולחסוך את זה