9 תשובות
כי יש הרבה אנשים בעולם הזה
^.
כי זה המהות שלנו
כן אה
עצם העובדה ששאלת את השאלה הזאת מראה כמה אתה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר נגיד את זה ככה.

ולשאלה- כי כמו שאמרו מעליי יש הרבה אנשים בעולם, וכל בני האדם הם שונים אחד מהשני אז יהיו גם כאלה פחות חכמים
אנונימי
שואל השאלה:
לא ניראלך שציפיתי שיענו לי תשובה שתסביר את זה למרות שהראשון ענה יפה דווקה סתם רציתי לשאול את זה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה שאתה מנסה לרדת על אחרים זה אומר אולי שאותך צריך לחדד קצת..
אנונימי
שואל השאלה:
מה קרה אתה לא חד מספיק כדי לעקוץ שוב?
אנונימי
שואל השאלה:
סתם אני סולח אינשאללה ויהיה פחות אנשים טיפשים בעולם הזה
אנונימי