9 תשובות
כי יש הרבה אנשים בעולם הזה
^.
כי זה המהות שלנו
כן אה
עצם העובדה ששאלת את השאלה הזאת מראה כמה אתה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר נגיד את זה ככה.
ולשאלה- כי כמו שאמרו מעליי יש הרבה אנשים בעולם, וכל בני האדם הם שונים אחד מהשני אז יהיו גם כאלה פחות חכמים
ולשאלה- כי כמו שאמרו מעליי יש הרבה אנשים בעולם, וכל בני האדם הם שונים אחד מהשני אז יהיו גם כאלה פחות חכמים
אנונימי
שואל השאלה:
לא ניראלך שציפיתי שיענו לי תשובה שתסביר את זה למרות שהראשון ענה יפה דווקה סתם רציתי לשאול את זה
לא ניראלך שציפיתי שיענו לי תשובה שתסביר את זה למרות שהראשון ענה יפה דווקה סתם רציתי לשאול את זה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה שאתה מנסה לרדת על אחרים זה אומר אולי שאותך צריך לחדד קצת..
וזה שאתה מנסה לרדת על אחרים זה אומר אולי שאותך צריך לחדד קצת..
אנונימי
שואל השאלה:
מה קרה אתה לא חד מספיק כדי לעקוץ שוב?
מה קרה אתה לא חד מספיק כדי לעקוץ שוב?
אנונימי
שואל השאלה:
סתם אני סולח אינשאללה ויהיה פחות אנשים טיפשים בעולם הזה
סתם אני סולח אינשאללה ויהיה פחות אנשים טיפשים בעולם הזה
אנונימי
באותו הנושא: