היי, לאחרונה נתקלתי בצירוף מקרים מתמשך.. באנגלית לפעמים מוסיף Have לפועל,בעיקר לעבר. לדוגמא:
I (have) forgot what you said. I (have) always like you
אם אתם מכירים סרטון, או משהוא, או איזה שהוא חוק שמסביר מתי מוסיפים "Have" , זה יהיה ממש נהדר אם תשתפו אותי כי זה עשוי לבלבל אותי מאוד. תודה המשך יום נעים