3 תשובות
הדבר היחיד שלא השתנה זה רשתות הסופרים.. יש הגבלה על כל שאר הדברים ולכן זכות לקניין שלהם נפגה
שעכשיו החנויות סגורות וכל חופש הקנייה הרבה יותר מוגבל כי אומרים לצאת מהבית רק לדברים שחייבים לקנות כמו אוכל וכאלה
אני לא ממש חושבת שהזכות לקניין הושפעה, הזכות שלך לחופשיות נפגעה
אנונימית