13 תשובות
אני כיתה ח' ועוד לא התחלתי
ו' כי היו כאלה מסיבות לגילאים ו' וז'
כיתה ט':)
אנונימי
ח, ט
אנונימי
ט׳:)
אנונימית
never.. ועברתי את גיל 15 ועוד לא את גיל 20...:)
מועדונים זה פשוט לא הקטע שלי.
מועדונים זה פשוט לא הקטע שלי.
אני בי', התחלתי השנה אבל הרבה חברות שלי התחילו בט'.. לא בודקים ת. ז בכניסה למוסד או למסגר בד"כ..
אני כיתה ט, ניראלי אני יתחיל בכיתה י' כאילו גגיל 16
אנונימי
אף פעם אני בכיתה ח'
בט' הלכתי פעם אחת, ובי' איזה כמה פעמים... י'א רק התחיל ובנתיים הלכתי פעמיים...
אני לא יוצאת למועדונים
אני עוד לא יצאתי למועדונים ואני בכיתה ט (בת 14)
בכיתה ח׳ אבל רק פעמיים אני לא אוהבת..
באותו הנושא: