8 תשובות
דיימון!
דיימון
ברור שאת הבאד גאי
דיימון
בחירה קשה ממש!
מצד אחד דיימון, כי הוא, נו דיימון
ומצד שני סטפן כי הוא פשוט הנשמה הטהורה של הסדרה הזאת
דיימון. מינוסים שלום, לא יודעת למה אבל כשאני חושבת על סטפן תמיד עולה לי לראש שהוא בכיין ואוברייטד. אל תהרגו אותי
דיימון כי הוא פשוט מושלם וחתיך והעיניים והחיוך שלו גורמים לי להינמס והוא כזה חמוד
זהו סיימתי
אני בכלל טים מייקלסון
סטפן ואנמק, קודם כל, חשוב לי לצין שאני בדרך כלל מעדיפה באד אס מאשר מישהו נחמד אבל במקרה הזה זה שונה. אני מרגישה שדיימון קצת דבוק לאליינה לתחת ואכפת לו רק משלומה, הוא עושה רק מה שהוא חושב שטוב לה ולא מה שהיא בוחרת, לעומת סטפן שגם אם הוא לא הסכים איתה, הוא תמך בה בכל החלטה שלה. עוד סיבה היא שהוא יהיר מידי, הוא עושה מלא טעויות מטומטמות שהוא יכל לעצור אם הוא רק היה חושב קצת. נכון, הוא חתיך, שנון, מצחיק וגם יש לו יציאות חכמות, אבל מרגיש לי שכל פעם שהוא עושה משהו שהוא לא לטובתו או לטובת אליינה אחרי כמה פרקים הוא חוזר להיות מגעיל.
לגבי סטפן, הוא כל הסדרה עושה דברים טובים ומשלם על זה בחייו, הוא בנאדם טוב בטבע שלו. אני לא עפה על סטפן והוא לא הדמות האהובה עליי או משהו אבל אני מעדיפה אותו מדיימון, למרות שבלי האופי המעצבן של דיימון אין כלכך סדרה.