7 תשובות
נגד
החזירו אותי וקשה ללמוד באמת
בעד. צריכים להתרגל למציאות
נגד זה שאני ביא לא יכולצי להיות ב-י?
אבל בעד ליא יב כי יש בגריות וחייב להתכונן
גם ליא יש בגרויות וגם אתם צריכים להתכונן ^ (ההפך רוב הבגרויות ביא)
בקשר ללימודים אני באמת בעד אתם צריכים לחזור פספסתם הרבה חומר
בעד
כי ככה מאפשרים להורים להתחיל לצאת לעבוד ולהביא כסף
לגבי יא יב זה פשוט בעיקר בשבילם, לעזור להם ולהקל עליהם כמה שיותר עם הלימודים לבגרות
נגד. מוקדם מידי ואני כבר רואה שיהיה התפרצות שנייה בגלל זה
בעד מאוד אנחנו יותר מדי זמן בבית והמצב נרגע אז זה סבבה