התחברות
הרשמה
מה לעשות אם אני מרגיש שהכל הולך לי רע?
5 במאי 2020, 01:41
חיים
ביטחון עצמי
מצב רוח
3 תשובות
כנלל bro
L
Lovely 223
אין מה לעשות פשוט תשנה את הגישה שלך
L
Lovely 223
אגסטףל
ס
סדין למזרן
באותו הנושא:
אני מרגיש בזמן האחרון שלא אכפת לי מכלום, שהכל בסדר מבחינתי, ושאני ממש עצלן ובטלן..
מה אתם הולכים לעשות ישר איך שהכל נגמר?
אני מרגיש שהכל נגמר
אני הולך לעשות י"ג-י"ד ואני מרגיש כמו איזה מסכן עלוב שלא יהיה כריש בסיירת מטכ"ל
דחוף, אני מרגיש שאני הולך להתעלף מה לעשות?
אני לא מבין, איך זה שהכל הולך לי כלכך טוב בחיים ועדיין אני מרגיש שמשהו חסר ואני מרגיש ריקני..
מה לעשות מרגיש שהכל נגדי היום
דברים שאפשר לעשות כשאתה מרגיש שהכל משעמם ושום דבר לא מרגש או נותן הרגשה כלשהי?
שמעו אני מנסה להיות אופטימי גם כשהכל לא הולך, אבל מה שום דבר לא קורה
מה זה אומר עליי שהכל מתהפך עליי וכלום לא הולך לי ואני לא מורידה תחיוך מהפנים?
בגלל המצב אין טסטים ואני ממש השקעתי בשיעורי נהיגה ואני מרגישה שהכל הלך לפח, מה לעשות?