10 תשובות
אכן קורה לי יותר מידי אבל קחי בחשבון שיש מצב שהוא שונה לגמרי במציאות
כן, זה מוזר גם אני חשבתי ככה אבל כן זה קורה
כן זה הגיוני
הגיוני
זה קורה כי כיף לך לדבר איתו אבל זה לא יכול להשאר רק בגדר קשר וירטואלי.
כן.זה הגיוני לגמרי.(אבל קחי בחשבון שיכול להיות שבמציאות הוא שונה לחלוטין).
כן קרה לי וקורה לטובים ביותר
לגיטימי