5 תשובות
המחירים כבר ממש ירדו, אני קניתי אייפון 11 לפני בערך חודשיים והוא עלה לי 3000 ועכשיו הוא אמור להיות עוד יותר זול
לא עדיף שיהיה לך אחריות ויבואן רשמי את לא יודעת מה עבר על הטלפון ביד שניה
אני לא ממליץ לקנות את הסמסונגים החדשים( סדרת s20) אייפון 11 פרו(אם את יכולה להשיג מקס עוד יותר טוב) הוא אחלה בחירה
אייפון עולה יותר מגלאקסי
שניהם טובים, אבל לדעתי אייפון
אייפון 11 עולה 3000
ואם אתה רוצה אייפון יש את הse 2 החדש שעולה 2000