6 תשובות
לא, אני די מתעלמת מכל מיני סטיגמות שיש עליי בעקבות זה
לא חחח
אם קוראים לי מפונקת זה יעליב אותי אבל זה שני דברים שונים
אנונימית
זה לא אמור להעליב וזה לא אמור להחמיא, זה סתם משהו שנוצר על ידי אנשי מעמד הביניים
לא ככ... (באתי להשתמש בדוגמא ואז הבנתי שהיא גרועה אז מחקתי אותה)
לא טחונה אבל קוראים לי טחונה די הרבה (אם זה נחשב)
לא מעליב חחח לא כזה אכפת לי
לא , זה מה שאני חח
אנונימית