6 תשובות
זה עניין של טעם.. לדעתי כן (:
לדעתי ממש כן,
בעונה הראשונה יש בעיקר מצבים כאלה ובעונה השנייה כבר מתחילה יותר עלילה
מהסדרות היחידות שככל שמתקדמים בעונות הן יותר ויותר טובות
^מחזקת
היום בירסדיי לרייצלל
בעיניי כן