7 תשובות
ברור שלהמשיך.. השקעת את כל המאמץ והכסף בשביל זה אז אם תפסיקי כל זה בעצם היה לחינם, תמשיכי להשתפר עד שתצליחי
ממשיכה.. בסוף תצליחי לא להתייאש תבקשי מהמורה לעבוד איתך ממש על הדברים שבגללם את נכשלת
בהצלחה.
תמשיכי. אל תוותרי. זה לא עוזר לוותר. מבינה אותך לגבי החברים שלך, שהם הצליחו לפנייך וזה.. אבל היי, אל תתייאשי!! זה קורה לכולם בחיים, באמת!! אני בטוחה שתצליחי בסופו של דבר 3>
וכן, כמו כל התגובות כאן - בסופו של דבר אם תוותרי (סומכת עלייך שלא) אז השקעת כסף סתם. לא שווה את זה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכם אתם מדהימים וסליחה שלא יכולתי לתת לכולכם פרחים פשוט זה מוגבל
אנונימית
היי. אני בטוחה שיש לך ניסיון רב בטסטים ואת יודעת איך להתנהל כבר. אני עוד מעט אעבור טסט ראשון ורציתי לשמוע ממך למה החליטו להכשיל אותך? אני גם כמוך ממש מפחדת ולא יודעת איך לעבור. רציתי לדעת מה הם העשה ואל תעשה שהם ממש בודקים בטסט. ורציתי לאחל גם הצלחה רבה. בינתיים המורה לנהיגה שלי לא כזה מלמד אותי בצורה מקיפה על הכל אז אני לא יודעת, אני לומדת מהיוטיוב, איך לפנות ברחובות ובאיזה נתיב צריך להיות וכדומה. אשמח לשמוע ממך גם שנוכל אולי לעזור זו לזו ולעבור את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שעדיף לך לדבר עם המורה שלך כדי שיהיה לך מורה שכן ילמד אותך.. בסופו של דבר אחרי הטסט תצטרכי לנהוג לבד וכדאי שיהיה מישהו מקצועי שיכין אותך לזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אל תדאגי, תנסי להיות רגועה, תנהגי בזהירות ויהיה בסדר.. את תותחית ויכולה לעשות את זה (:
אנונימית