6 תשובות
אני
אני
אני
אניי
שניהם
זה כיפי
שניהם
זה כיפי
אניי
אני שחקתי כמה שנים כלאש רויאל והםסקתמ כי הגעתי לארנה 8 וכבר השתעממתי
אני מאז משחק בראול סטארס ואני כבר בץגמרתי הכל במשחק וסתם נהנה להמשיך
אני מאז משחק בראול סטארס ואני כבר בץגמרתי הכל במשחק וסתם נהנה להמשיך
באותו הנושא: