12 תשובות
לא מה

מינסתם שכן
ברור
כן בטח.
ממש לא.
ברור שלא. הנשים הן רק צעצוע, רכוש ותו לא. לגבר אמורות להיות מיטב הזכויות, ועוד בולשיט בסגנון.
השאלות פה הורגות אותי.
שואל השאלה:
אני פמיניסטית פשוט אני בויכוח עם שוביניסטית
אנונימית
היא התווכחה על משהו כזה, בהיותה אישה? וואו
שואל השאלה:
יש מלא בנות שהן שוביניסטיות..בחיים לא אבין את זה
אנונימית
לא
אישה צריכה להיות קטנה פיזית ושהגבר ידאג לה יטפל בה ויקנה לה בובות
אנונימית
זכות השתיקה
אנונימי