התחברות הרשמה

אני צריכה עזרה כשכתוב שהייתה תסיסה בין שתי קבוצות למה מתכוונים?

7 במאי 2020, 18:59
פליזעבריתביטויים    
2 תשובות
שהם יתעצבנו אחד על השני ויריבו
I
Ido's answers
היה בניהם ריב כלשהו
/
/SID/
באותו הנושא:
צריכה עזרה תיכנסו מי שמבין בנושא או שהיה בתת משקל
צריכה עזרה לגבי סרט שהיה פעם ב-yes5!
אני יודעת שכתוב אנונימי אבל אני בת וצריכה עזרה
אנשים שהיה להם גשר בעבר אני צריכה את עזרתכם
בנות שיש להן חבר או שהיה להן פליז אני צריכה עזרה, מי יכולה?
הקראש שלי סינן אותי שהייתי צריכה עזרה מה לעשות?
היי אני ממש צריכה עזרה מי שהיה לו גשר
אנשים שהיה להם חרדה חברתית אני צריכה עזרה:
היי איך אני קניתי טלפון חדש ואני לא זוכרת תסיסה של אינסטגרם שלי מה אני עושה. עזרה דחוףף
מי שהיה בגיחה אני צריכה עזרה
כשכתוב למצוא מתי הגרף עולה אני צריכה לחשב 0< (f(x?