5 תשובות
לא חושבת שזה כלכך הגיוני..
לי לא קרה
זה יכול לקרות אבל את מתאהבת באופי שלו לא בבחור האמיתי
אנונימי
אל תתלי תקוות בזה אהבה אמיתית שאת פוגשת אותו עדיפה יותר
אנונימי
זה יכול לקרות אבל זו לא באמת אהבה
קרה לי, אבל תוודאי שזה לא איזה פדופיל...