3 תשובות
זה טבעי זה פשוט כי את מתביישת מאנשים
גם אני ככה
גם אני כזו.
אצלי זה בגלל שאני משווה את עצמי לאחרות, בבית אין למי להשוות.
אולי זה ככה גם אצלך
אצלי זה בגלל שאני משווה את עצמי לאחרות, בבית אין למי להשוות.
אולי זה ככה גם אצלך
אנונימית
באותו הנושא: