8 תשובות
הכל חחח
אני אישית פחות אוהבת להתאפר
אז רק מסקרה כי אני לא סובלת את עצמי בלי וגל ולגבות
ואם ממש באלי אז לובלו אדום
אז רק מסקרה כי אני לא סובלת את עצמי בלי וגל ולגבות
ואם ממש באלי אז לובלו אדום
יש לי מזוודה מלאה במוצרים של מאק אבל אני לא משתמשת, אני גם לא יודעת איך
רק סומק וזהו אני שונאת איפור ואני לא משתמשת בזה
יש לי קונסילר, מסקרה ואודם (את האודם גנבתי מאמא שלי אבל הוא אצלי כבר קבוע)
לפעמים אני משתמשת במייקאפ ובפודרה של אמא שלי כי אנחנו אותו גוון אבל אין לי משלי
לפעמים אני משתמשת במייקאפ ובפודרה של אמא שלי כי אנחנו אותו גוון אבל אין לי משלי
אין לי שום מוצר איפור חח
מייקאפ ,שימר משזף, ואת האודם המיוחד של מאק לאזור הלחיים שזה עושה מראה אדמדם כאילו נשרפתי מהשמש .
מסקרה כי זה פותח את העיניים.
סומק כי זה מוסיף צבע לפנים.
לחות לשפתיים ומעל קצת צבע (שפתון).
סומק כי זה מוסיף צבע לפנים.
לחות לשפתיים ומעל קצת צבע (שפתון).
באותו הנושא: