6 תשובות
אנשים טיפשים
אנונימית
זה ממש חסר פואנטה לדעתי
הרוב פה סתם מחפשים ציניות :)
הרוב פה סתם מחפשים ציניות :)
הם פשוט לא בעד הדעה שלהם אם אני רואה דעה שאני לא בעדה אני לא אומר כלום ובטח שלא נותן מינוסים פשוט יש פה אנשים טיפשים
זה באמת מעצבן
אני חדשה בסטיפס אבל זה באמת נשמע ממש מעצבן
וואו כן זה מעצבן