4 תשובות
הכי רומנטי היה שידיד שלי שהיינו ממש חברים טובים... הוא אמר לי לרדת לגינה מתחת לבית שלי ושהוא צריך אותי ושקשה לו.. ירדתי בפיג'מה כולי פרצוף מעוך והוא אמר לי שהוא אוהב אותי ושקשה לו שאני עם בנים אחרים ושהוא לא רוצה שאני יזד**ן יותר עם כל מיני.. הוא בכה ממש ופשוט באותו רגע הוא היה הגבר המושלם.. גם חתיך גם לב זהב .. באתי חיבקתי אותו והוא הסתכל לי בעינים והתנשקנו.. היינו שנה וחצי ביחד ואנחנו עדין ידידים אבל נפרדנו... קיצר זה הכי רומנטי שלי...
הנשיקה הראשונהה דיברנו על זה לפני בטלפון (אני התנשקתי הוא לא) בקיצור קבענו להיפגש נפגשנו אכלנו כזה ואז ישבנו על ספסל דיברנו ופשוט זה קרה תאמת כבר לא הכי זוכרת אבל אני כן זוכרת שרעדתי וזהו
אנונימית
אני לא יספר על הנשיקה הראשונה כי זה מאוד אישי אבל כן אפשר על הנשיקה השניה,זה היה במסיבת הפתעה של חברה טובה וגם הקראש היה שם ואז אמרו לי ולו שנעשה ביחד אמרתי שאני לא רוצה כדי שהוא לא יחשוב שאני אוהבת אותו ואז הוא עשה לי כזה מה אכפת לך ואז עשינו ואז יצא הצרוף מקרים הכי טוב בעולם שם הייתי מאמינה בה' זה היה בגלל זה ושניינו סובבנו שלוש פעמים את הראש לאותו צד ואז היינו צריכים נשיקה בשפתיים
אנונימית
אני באיחור אבל יש לי סיפור-
היינן חברים טובים ובאתי אליו לראות סרט כידידים, והוא הסתכל עליי ונישק אותי, וזזתי הצידה עם הראש אחרי שניה בערך מהנשיקה, והוא ליקק לי את הלחי וזה היה ממש דוחה והוא היה נשקן רע גם בפעמים האחרות