14 תשובות
לא
ממש לא אכפת לי
הסיפור מזעזע ומזכיר אבל לא נראה לי שזה קשור לגזענות כי
א. מאיפה לו לדעת מה העדה שלו
ב. הוא דקר את השוטר (זה לא מצדיק 7 יריות אבל נעשה מאבק פיזי)
הרצח של יהודה ביאדגה היה ממניע גזעני, איזה עוד סיבה יש לשוטר לירות על בן אדם מנוטרל בלי יכולת לעשות כלום? עצם זה שאתה משווה את שני הסיפורים זה מזעזע.
שואל השאלה:
זו לא השוואה זאת עובדה אל תחשבו שרק לאתיופים עושים את זה ובסוף מתלוננים על גזענות ובסוף הופכים מכוניות ושורפים אותם
אנונימי
תגיד לי אתה בתור בן אדם נייטראלי איזו סיבה יש לשוטר לירות על מישהו שכבר מנוטרל ולא מהווה סכנה? עזוב עכשיו עדות
שואל השאלה:
תחשבי למה השוטר עשה את זה היה לו סיבה מוצדקת לירות בו הוא לא רצה להרוג אותו אבל לא היה ברירה הבחור ניסה לדקור אותו הוא לא היה מנוטרל
אנונימי
תראה את הסרטונים בבקשה, יהודה היה מנוטרל והשוטר החליט לירות עליו שוב.
שואל השאלה:
את מזכירה לי את המקרה הזה עם החייל אלאור עזריה שמחבל ערבי הגיע עם סכין לדקור והוא ירה בו למרות שהוא היה מנוטרל אבל חי אז מה זה אומר על יהודה ביאדגה השוטר לא היה בכלא כמו החייל הזה
אנונימי
לאן אתה מכוון? אני לא מבינה אותך
זה ממש לא דומה.
הסיפור על המזרחי זה שהוא תקף את השוטר והוא הסתער עליו וכמעט דקר אותו.
יהודה ביאדגה לא הסתער על השוטר יותר מזה השוטר יכל לנטרל אותו כשראה אותו ממרחקים אבל לא עשה זאת והוא המשיך להתקב אל יהודה למרות שאמרו שהוא לוקה בנפשו וירה בו פעמיים.
המקרה של יהודה יכל להסתיים אחרת לגמרי ואל תתחילו עוד פעם עם הקטע של ההפגה כי רק זה מה שיש לכם לתת לנו
הוא דקר את השוטר איפה הגזענות פה?
בניגוד ליהודה ביאגדה שלא דקר ואפילו לא היה קרוב לשוטר והמשפחה הודיעה 5 פעמים שהוא לוקה בנפשו השוטר שירה ביהודה יכל לירות ברגל היה בניהם מרחק השוטר בסיפור הותקף ונדקר
יהודה ביאדגה התקרב לעבר השוטר עם הסכין
הוא התקרב אליו השוטר יכל לירות לו ברגל
והשוטר ראה אותו ולא נטרל והמשיך להתקרב למרות שהוא ידע שהוא לוקה בנפשו.
ויהודה לא רץ לשוטר זאת אומרת שלשוטר היה זמן להתארגן או להזעיק תגבורת ולא עשה זאת.