2 תשובות
אהה ואמא שלך לא צריכה לבוא. זה אחד על אחד עם הפסיכיאטר
זה לא ממש עובד ככה. הולכים לפסיכיאטר וכזה מדברים איתו לפעמים גם יותר מפגישה אחת והוא מאבחן