14 תשובות
שואל השאלה:
יש לי כסף לאייפון. אני עובדת
אני פשוט לאיודעת כי הוא יקר
אנונימית
אני לא כזה אוהב אייפון אבל הוא די שווה את זה.. גם הגלאקסי החדשים אמורים להיות די טובים מה שאני יודע.. אם מה שאת רוצה להשקיע בו זה פלאפון טוב אז תקני פלאפון טוב, אם זה לא כזה משנה לך אז תשארי עם שלך עד שהוא יהרס
דוןקא אני עם אולטרה 20 וטפו טפו מדהים
המבורגר זה אהבה
המצלמה באמת עושה זום כזה פסיכי?
דווקא אומרים שה s20 אולטרה הוא מדהים ושווה את הכסף
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את העיצוב ^
זה הבעיה..
אנונימית
כן.. על השאלה^
אולי ה s10?
את יכולה לחכות שייצא האייפון 12
ואז לאייפון 11 יירדו המחירים ואז תקני את ה11
הs20 נשמע מדהים. ממליצה לךך ללכת עליו
תסתכלי על המפרטים, כנראה שתמצאי שהגאלאקסי החדשים יותר טובים מאייפון 11 לדוגמה. באייפון את משלמת על הלוגו של התפוח :)
אני רוצה לקנות בקרוב את a51\a71
בהצלחה
אם את לא רוצה את ה-s20
את יכולה לקנות את ה-s10 או ה-s10 plus
הם גם טלפונים די חדשים וגם טלפונים מדהימים
שואל השאלה:
לא הם יותר גרועים מהטלפון שלי
עשיתי סקירות ^
אנונימית
אם הגלקסי שלך עוד טוב הייתי נשאר איתו עד שיהיה לך כסף לאייפון או שתקני a50 או a70-71 הם די טובים וזולים..
להסתדר עם מה שיש לך