2 תשובות
אמנם אין לי נסיון בזה, אבל אני יודע שמדובר בשיטה מקבילה לשיטת ספירת הקלוריות.
על פי השיטה, לכל מאכל יש ניקוד, ולכל אדם מתאימים את מספר הנקודות המירבי שמותר להכניס לגופו ביממה (עפ"י נתונים של מין, גיל, גובה, משקל וכו')

מישהו
היי אנונימית,
האמת היא שיש לי ניסיון רב שנים עם השיטה הזו ואני די בקיאה בפרטים. מה תרצי לדעת?
מורן
באותו הנושא: