18 תשובות
חילונים
תודה שלא בראת אותי אישה? @$@!@#
תודה שלא בראת אותי אישה? @$@!@#
תלוי איזה משפחה דתית לא כל מי שלובש כיפה צדיק
חילונים.
שאלה קשה... אני חושבת אותו הדבר
חילונים
תלוי אבל נראה לי דתיים
זה תלוי איזו משפחה.
יש משפחה שהנשים פמיניסטיות יותר, יש משפחות שמעריכים אותן יותר, זה לא כ"כ קשור לאן את משתייכת אצל דתיים וחילונים
יש משפחה שהנשים פמיניסטיות יותר, יש משפחות שמעריכים אותן יותר, זה לא כ"כ קשור לאן את משתייכת אצל דתיים וחילונים
אצל הדתיים
אנונימית
דתיים... רק שם (בדרך כלל) זו אהבה שלא תלויה בדבר
אנונימי
דתיים, ברורר..
אצל הדתיים יש שכר גדול, למי שמכבד את האישה, מצליח בעסקיו, בחינוך ילדים, בלימודים, אסור לגרום לה לבכות.
אצל הדתיים יש שכר גדול, למי שמכבד את האישה, מצליח בעסקיו, בחינוך ילדים, בלימודים, אסור לגרום לה לבכות.
לפי דעתי אצל הדתיים!
אצל החילונים-לא מכלילה אבל בדרך כללת חשבו על זה שאישה נשואה אפחד לא יודע מזה::o
זאת אומרת עד שלא שואלים אין שום סימן היא יכולה ללכת לאן שבא לה ואיך שבא לה...
שימו ♥ כמה זה מפריע לבעלים שלהן שנמרחיםעליהן ובצדק:)
אצל החילונים-לא מכלילה אבל בדרך כללת חשבו על זה שאישה נשואה אפחד לא יודע מזה::o
זאת אומרת עד שלא שואלים אין שום סימן היא יכולה ללכת לאן שבא לה ואיך שבא לה...
שימו ♥ כמה זה מפריע לבעלים שלהן שנמרחיםעליהן ובצדק:)
לדעתי אצל הדתיים אבל תלוי במשפחה בבן זוג...
זה לא הולך לפי דת... שוביניזם יש בכל מקום.
חילןניים הדת אומרת הרבה שהאישה פחות חשובה
אצל דתיים ברור! הם יודעים לכבד את האישה באשר היא! אני לא אומרת שהחילונים לא אולי יש כמה אבל לפי מה שראיתי ושסיפרו לי החילונים לא כל כך מכבדים והדתיים זה משהו אחר הם מכבדים!
אהה אבל כתוב שבמשפחה הגבר הוא זה שמחליט הגבר הוא הדומיננטי בבית
ברור שאצל הדתיים.
כל בוקר חושבים על "איזה מזל שאני לא אישה, איזה מזל שאני לא מדמם כמה ימים בחודש, איזה מזל שלא כואב לי להביא ילדים לעולם, ואיזה מזל שלא יכולים לאנוס אותי ואיזה מזל שמחשיבים אותי כאדם ולא יצור".
איך אפשר לא להעריך את מי שעובר את כל זה!
והעיקר, יש להן את הכבוד להדליק נרות לשבת?!
כל בוקר חושבים על "איזה מזל שאני לא אישה, איזה מזל שאני לא מדמם כמה ימים בחודש, איזה מזל שלא כואב לי להביא ילדים לעולם, ואיזה מזל שלא יכולים לאנוס אותי ואיזה מזל שמחשיבים אותי כאדם ולא יצור".
איך אפשר לא להעריך את מי שעובר את כל זה!
והעיקר, יש להן את הכבוד להדליק נרות לשבת?!
מהבחינה הזאת ני בטוח שיש כבוד לאישה
מבחינה סטטיסטית מאיפ הלי?
וערך האישה תלוי בסוג החברה וסוגי חברה יש אצל שניהם מה שבטוח שאישה דתית מעריכה יותר את הגבר
הפוך, זה תלוי מלאיזה בחינה את מתכוונת הרוב או בכלל
מבחינה סטטיסטית מאיפ הלי?
וערך האישה תלוי בסוג החברה וסוגי חברה יש אצל שניהם מה שבטוח שאישה דתית מעריכה יותר את הגבר
הפוך, זה תלוי מלאיזה בחינה את מתכוונת הרוב או בכלל
באותו הנושא: