5 תשובות
וואלה? לא.
את תומכת בתעשיית ההרבעה הנוראית. יש המון כלבים מסכנים, נטושים, כלואים, מומתים- בגלל התעשייה הזאת.
מה זה לא מצאתי? את יודעת כמה כלבים (מדהימים) יש בכלביות?
לפני 3 חודשים אימצתי כלבה נוספת, מצער בעלי חיים, אחרי שהכלבה האהובה שלי נפטרה (אותה אימצתי לפני עשור+ מיד 2), והיא הדבר הכי טוב שקרה לי.
אנונימית
כן זאת זכותך המלאה! גם אני קניתי 2 כלבים זה לא אסון!
אנונימית
גם אני קניתי וזה סבבה ובסדר
כן לא משנה כמה יגידו שאת רוצחת את לא גם כלבים קנויים צריכים בית!!!!!
מה אשמתם שהם גזעיים...
^מרביעים אותם, ובגלל שקונים אותם מרביעים עוד ועוד ועוד. ככה שיש בארץ הרבה יותר כלבים מאנשים שרוצים לאמץ אותם. בלי תעשיית ההרבעה, ואם אנשים יעקרו ויסרסו את הכלבים שלהם, לא יהיו כלבים נטושים ומומתים יותר.
אנונימית