תשובה אחת
כרגע כבר אין הנחיות על זה, ההנחיה הייתה לא יותר מ2 אנשים שלא מאותה משפחה גרעינית.
משמע, משפחה גרעינית(אמא אבא וילדים(מתנצלת אם יש פה מישהו עם הורים חד מיניים, לא ממטרה לפגוע, נכתב מטעמי נוחות) ) בעלת שתי נפשות+ יכולה לנסוע ביחד באוטו אחד, אם מדובר בחברים לדוגמה או קרובי משפחה שלא גרים איתכם באותו בית מותר עד שני אנשים. אתה-הנהג, ועוד מישהו אחד.