3 תשובות
וואי מדיוק, הייתי חייבת את זה, החיים שלי היו חרא ופתאום היה לי זמן להירגע ולחשוב ופסק זמן *מהכל* וזה היה מדהים למרות שעוד מעט נחזור ואני שוב יחזור להיות עצובה כל הזמן
אנונימית
גם אני הייתי צריכה זה היה בדיוק בנקודה בחיים שהייתי צריכה הפסקה
גם אני מרגישה ככה
ההפסקה הזאת עשתה לי רק טוב כי הרגשתי שאני מאבדת את עצמי ושעוד קצת הייתי מתמוטטת
ההפסקה הזאת עשתה לי רק טוב כי הרגשתי שאני מאבדת את עצמי ושעוד קצת הייתי מתמוטטת