2 תשובות
פשוט תקבלי את המחמאה ותגידי תודה.
אל תחשבי על מה שאנשים חושבים או מצפים..
אם את יפה אז את פשוט יפה.. זה שאת יפה זה לא אומר שאת צריכה לסדר את השיער או כזה...
לדעתי זה אמור להעלות לך את הביטחון, אבל אם זה מה שאת מרגישה אז זה בסדר גמור