7 תשובות
אני ממש אוהבת את הלבן
אנונימית
לבן
תקני את הלבן
יש לי אותו (11 פרו מקס הלבן) והוא מושלםם
אני ממש אוהב את הלבן
לא היתי ממליץ לך על אייפון בכלל אבל אם כבר אז לבן
YTS
הייתי בוחרת בדגם הלבן, ניטרלי יותר.
תתחדשי:)