9 תשובות
אני אבל לא מהבחינה הזאת אלא כי אין לי חברים
אנונימית
שואל השאלה:
אני משתי הבחינות האלה :(
אני משתי הבחינות האלה :(
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה לגדול ואין לי עם מי לחגוג אפילו
לא רוצה לגדול ואין לי עם מי לחגוג אפילו
אנונימית
אנחנו יכולים להגיד לך מזל טוב אם תזכיר לנו ביום של היום הולדת (:
אנונימית
בכל הימי הולדת היה משהו שהרס אותו ואם אני אתן דוגמאות זה יהיה ארוך מדי
כן..... כי אני יודעת שאף אחד לא יזכור את זה
אני אבל לא מהסיבה שרשמת
אפשר לומר חח
אמאלה אני בול ככה יש לי יום הולדת חודש הבא ואני מתה מפחד לא יודעת למה אפילו
באותו הנושא: