2 תשובות
אני גם עשיתי החלקה ואני לא אספתי וחפפתי את השיער שלי ל3 ימים כדי שלא יהיה לי סימן בשיער כאילו שההחלקה תהרס לי ואז כעבור 3 ימים התנהלתי כרגיל אספתי שיער וחפפתי אותו
כרגע עדיף לא להשים רק אחרי שבוע כזה וגם לא לשים שיער מאחורי האוזניים
באותו הנושא: