4 תשובות
אולי את איש זאב
אני חושבת שהיותר מידיי בבית השפיע על כולנו :)
הכל טוב. אם אומרים לך שאת נראת רגיל אז את נראת רגיל
הכל טוב. אם אומרים לך שאת נראת רגיל אז את נראת רגיל
שואל השאלה:
אני יודעת שזה נשמע ממש מוזר אבל אני באמת רואה את זה במראה, אני לא יודעת אולי מבחוץ זה נראה שאני משתגעת, אבל אני לא אני באמת נראית ככה!
אני לא יודעת מה קורה ולא בא לי לדבר על זה עם ההורים שלי כי אני מפחדת שיצחקו עלי או לא יודעת מה...
אני יודעת שזה נשמע ממש מוזר אבל אני באמת רואה את זה במראה, אני לא יודעת אולי מבחוץ זה נראה שאני משתגעת, אבל אני לא אני באמת נראית ככה!
אני לא יודעת מה קורה ולא בא לי לדבר על זה עם ההורים שלי כי אני מפחדת שיצחקו עלי או לא יודעת מה...
אנונימית
שואל השאלה:
אני חייבת עזרה
אני חייבת עזרה
אנונימית
באותו הנושא: