15 תשובות
לא
לא
nop
שואל השאלה:
אבל זה ערום מלא, ואני לא רוצה תגובות תמחקי יש כאן פודפילים וכאלה מה בגללם אני לא יעלה תמונות?
אבל זה ערום מלא, ואני לא רוצה תגובות תמחקי יש כאן פודפילים וכאלה מה בגללם אני לא יעלה תמונות?
אנונימית
זה מוזר קצת לפי דעתי אבל תעשי מה שבאה לך
לא איזה.. היית קטנה מה זה משנה. אם את לא מרגישה בנוח עם זה אז אל תעלי
אם את רוצה לעלות את זה תעלי
מה פדופילים יעשו עם זה את תינוקת לא היה לך כלום באותה תקופה
מה פדופילים יעשו עם זה את תינוקת לא היה לך כלום באותה תקופה
שואל השאלה:
הייתי בת בסביבות הגיל 6 זה עדיין בסדר או מה?
הייתי בת בסביבות הגיל 6 זה עדיין בסדר או מה?
אנונימית
זה בסדר אבל כאילו למה שתעלי את זה סתם ככה
שואל השאלה:
לא יודעת סתם לסטורי ליום הולדת של אחותי
לא יודעת סתם לסטורי ליום הולדת של אחותי
אנונימית
אז כן זה אחלה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
לדעתי זה בסדר. אישית הייתי מובכת אבל אם אותך זה לא מביך אז שיהיה לך בכיף חחחחח
באותו הנושא: