6 תשובות
בדיוק, זה לא ממש קשור לעניין פשוט בנים הם לא ריגשיים ומביעים אהבה בהודעות
או שהוא לא בן אדם של אימוג'ים, או שהוא ירגיש בנוח כשתכירו רשמית, אולי הוא אחד כזה שצריך להרגיש בנוח עם הבן אדם.
תתחילי את עם הלבבות יכול להיות שהוא ביישן קצת
שואל השאלה:
איך לא מעוניין אם הוא רוצה להיפגש כל הזמן?
איך לא מעוניין אם הוא רוצה להיפגש כל הזמן?
אנונימית
זה לא קשור לעניין, בנים לא משתמשים באימוגים הרבה..
אולי הוא לא מעוניין
באותו הנושא: