3 תשובות
שואל השאלה:
אז למה זה רק ליד רמזורים ולא בכל הכביש?
אז למה זה רק ליד רמזורים ולא בכל הכביש?
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני פשוט לא מבינה את זה לא צריך לתת לי מינוס.. ווי פיי כבר יש באוטובוסים והיה ווי פיי בנסיעות גם לפני הדור חמש זה לא שזה שינה את תפנית חיינו באיזושהיא צורה חדשה...לא השתנה כלום רק נוספו עוד אנטנות זה נשמע לי מגוחך
טוב אני פשוט לא מבינה את זה לא צריך לתת לי מינוס.. ווי פיי כבר יש באוטובוסים והיה ווי פיי בנסיעות גם לפני הדור חמש זה לא שזה שינה את תפנית חיינו באיזושהיא צורה חדשה...לא השתנה כלום רק נוספו עוד אנטנות זה נשמע לי מגוחך
אנונימית
שואל השאלה:
איפה אפשר לקרוא על זה בהרחבה?
איפה אפשר לקרוא על זה בהרחבה?
אנונימית