11 תשובות
הוא דואג לך וזה חמוד
הוא דואג ומקנא ..
תגידי לו שיבוא איתך
הוא דואג לך והוא לא רוצה שתלכי לדברים האלה, אבל את צריכה לפעול לפי איך שהלב שלך עובד.
שואל השאלה:
ההורים שלו לא מרשים לו

אנחנו בני חמש עשרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה שהוא דואג אבל אני ממש רוצה ללכת אך פעם לא הלכתי
אנונימית
הוא צודק
תגידי לו שהוא לא צריך לקנא ושאת רוצה לצאת למסיבה ושהוא צריך לסמווך עלייך
תצאי לבד, אל תתפתי לאף אחד אחר. הוא דואג ואני יכול להבין. הוא מפחד שיקרה לך משהו.
את יוצאת עם חברות לא אמור לקרות משהו נכון קורה שנוגעים בבנות במועדון את פשוט מסרבת לדעתי "לא להסכים" את נותנת לו תחושה כיאלו הוא הבעלים שלך כיאלו אתם כולה זוג
אנונימית
מה זה לא מסכים??? הוא ממש ממש לא מחליט עלייך
הוא יכול להגיד לך שלדעתו לא כדאי אבל אין לו שום זכות להחליט לך אם ללכת או לא
הוא דואג וזה ממש יפה מצידו אבל מי שואל אותו? את רוצה לצאת למסיבה תצאי למסיבה הוא רק חבר שלך ומה שהוא עושה יותר ההורים אמורים לעשות